NARTY VOLKL RACETIGER SC YELLOW-VMOTION 10 GW 2019
Narty Volkl Racetiger SC Yellow-vMotion 10 GW 2019 to prawdziwa dzika karta wstępu do świata wyścigów slalomowych. Wyposażone w rdzeń Full Sensor Woodcore, niezawodny tłumik UVO są niezwykle zwinne i zwrotne. Dodatkowo z budową Full Sidewall oraz wiązaniem vMotion 10 GW – kompatybilnym z systemem GripWalk w butach narciarskich, narty dostały niesamowitej mocy i kontroli na krawędziach.
SPECYFIKACJA:
WIĄZANIE: vMotion 10 GW
ROCKER: Tip Rocker
RZDZEŃ: Full Sensor Woodcore
ŚLIZG: P-Tex 2100
TECHNOLOGIE/CECHY: vMotion 10 GW, UVO, Full Sensor Woodcore, Powered by Steel, Base P-Tex 2100, Full Sidewall
CECHY:
TYP NART: Slalom Carving
PŁEĆ: mężczyzna/unisex
SZEROKOŚĆ POD BUTEM: 72 mm
(stopniowanie od 1 do 10)
OSIĄGI NA TWARDYM ŚNIEGU: 6
OSIĄGI W TRUDNYCH WARUNKACH: 3
DYNAMIKA DŁUGICH SKRĘTÓW: 2
MOBILNOŚĆ KRÓTKICH SKRĘTÓW: 6
ŁATWOŚĆ OBSŁUGI: 4
POZIOM ZAAWANSOWANIA NARCIARZA: 7
ROZMIARY/PROMIEŃ SKRĘTU/TALIOWANIE:
DŁUGOŚĆ NARTY | PROMIEŃ SKRĘTU | TALIOWANIE |
150 | 11.4 | 122_72_105 |
155 | 12.2 | 122_72_105 |
160 | 13.1 | 122_72_105 |
165 | 14 | 122_72_105 |
170 | 15 | 122_72_105 |
175 | 17.5 | 119_72_101 |
DOŁĄCZONE WIĄZANIE: vMotion 10 GW
Wiązania vMotion 10 GW firmy Marker są kompatybilne z ułatwiającą chodzenie bez nart technologią GripWalk zastosowaną w butach narciarskich Dalbello. DIN: 3 – 10, Waga narciarza: 40 – 105 kg, Kolor: black – white
KLUCZOWE TECHNOLOGIE:
TŁUMIK DRGAŃ: SYSTEM UVO
UVO jest pierwszym systemem swobodnie obracającego się w promieniu 360 stopni tłumika drgań.
Podczas jazdy teren pod nartą nieuchronnie generuje drgania i wibracje w przodzie narty. Znacznie zakłóca to płynność jazdy oraz utrudnia złapanie przyczepności na krawędziach narty. Rewolucyjny system Uvo przeciwdziała tym siłom, tłumiąc drgania i wibracje horyzontalnie, pionowo a także wzdłuż długości narty. Jazda staje się płynniejsza a przyczepność na krawędziach narty znacząco wzrasta.
POZOSTAŁE TECHNOLOGIE:
FULL SENSOR WOODCORE:
W budowie rdzenia Full Sensor Woodcore zastosowano twardsze drewno w strefie wiązania, jednak w przeciwieństwie do rdzenia Speedwall Woodcore, pod śrubami a także w strefach zewnętrznych znajduje się drewno lżejsze. Nadaje to nartom bardzo sportowy i żywy charakter – idealny dla młodzieży i freerider-ów.
POWERED BY STEEL: Rdzeń wzmocniony stalą
Warstwa stali umieszczona w rdzeniu zapewnia zwiększoną trwałość narty, sztywność oraz szybszą prędkość zjazdu.
FULL SIDEWALL: Boki na całej długości narty
Boki nart zostały wykonane z takiego samego materiału, z którego robi się ślizgi. Powoduje to znaczne polepszenie bezpośredniego przeniesienia energii.
BASE P-TEX 2100:
Ślizg P-Tex 2100 jest spiekany, zawierający wysoką ilość molekuł polietylenu oraz odznaczający się wysoką gęstością. Taki materiał cechuje się wysokimi właściwościami ślizgowymi oraz wysoką trwałością.