NARTY VOLKL RACETIGER SC BLACK 2020 – VMOTION 10 GW
Nowe Racetigery SC z Tip Rocker`em są stworzone do bardzo szybkiej jazdy i szybkich, zwinnych skrętów, lecz dalej zapewniają dużo komfortu podczas jazdy. Takie imponujące połączenie było możliwe, dzięki połaczeniu technologi 3D.Glass, Powered by Steel oraz nowemu taliowaniu zgodnego z twardością narty i jej geometrii dzioba, na którym umieszczono tłumik drgań UVO 3D. Narty Volkl Racetiger SC posiadają konstrukcję 3D.Glass, cechującą się warstwami włókna szklanego, biegnącymi trójwymiarowo wdłuż narty, zamiast jak zazwyczaj tylko horyzontalnie. To pozwala na bardziej dynamiczne wchodzenie z krawedzi na krawędź oraz lepszą ogólną stabilność. Wiązanie vMotion 10 kompatybilne z podeszwami GripWalk zagwarantuje przekaz całej energii z buta do narty.
SPECYFIKACJA:
WIĄZANIE: vMotion 10 GW
ROCKER: Tip Rocker
RZDZEŃ: Full Sensor Woodcore
ŚLIZG: P-Tex 2100
TECHNOLOGIE/CECHY: vMotion 10 GW, UVO 3D, 3D.Glass, Full Sensor Woodcore, Powered by Steel, Full Sidewall, Base P-Tex 2100
CECHY:
TYP NART: Slalom Carving
PŁEĆ: mężczyzna/unisex
SZEROKOŚĆ POD BUTEM: 70 mm
(stopniowanie od 1 do 10)
OSIĄGI NA TWARDYM ŚNIEGU: 6
OSIĄGI W TRUDNYCH WARUNKACH: 3
DYNAMIKA DŁUGICH SKRĘTÓW: 3
MOBILNOŚĆ KRÓTKICH SKRĘTÓW: 8
ŁATWOŚĆ OBSŁUGI: 5
POZIOM ZAAWANSOWANIA NARCIARZA: 7
ROZMIARY/PROMIEŃ SKRĘTU/TALIOWANIE:
DŁUGOŚĆ NARTY | PROMIEŃ SKRĘTU | TALIOWANIE |
150 | 10.5 | 123_70_103 |
155 | 12.2 | 123_70_103 |
160 | 13.1 | 123_70_103 |
165 | 14 | 123_70_103 |
170 | 15 | 123_70_103 |
175 | 17.5 | 119_71_100 |
DOŁĄCZONE WIĄZANIE: vMotion 10 GW
Wiązania vMotion 10 GW firmy Marker są kompatybilne z ułatwiającą chodzenie bez nart technologią GripWalk zastosowaną w butach narciarskich Dalbello. DIN: 3 – 10, Waga narciarza: 40 – 105 kg, Kolor: black – white
KLUCZOWE TECHNOLOGIE:
TŁUMIK DRGAŃ: SYSTEM UVO.3D
UVO.3D jest pierwszym systemem swobodnie obracającego się w promieniu 360 stopni, w przestrzeni 3d tłumika drgań.
Podczas jazdy teren pod nartą nieuchronnie generuje drgania i wibracje w przodzie narty. Znacznie zakłóca to płynność jazdy oraz utrudnia złapanie przyczepności na krawędziach narty. Rewolucyjny system Uvo przeciwdziała tym siłom, tłumiąc drgania i wibracje horyzontalnie, pionowo a także wzdłuż długości narty.
Nowy system UVO.3D jest ulepszeniem odnoszącej sukcesy technologi UVO. Po raz pierwszy zastosowano swobodnie obracający się tłumik, który także niweluje wibracje pionowe, w przestrzeni 3D, wprowadzając prawdziwy przełom jeśli chodzi o technologię tłumienia drań, jeszcze bardziej minimalizując zakłócające jazdę wibracje.
PODSUMOWANIE:
- zwiększona manewrowość/zwinność narty
- spokojniejsza jazda oraz kontrola
- zmniejszony wysiłek
- zwiększone osiągi dzięki unikalnemu tłumieniu w przestrzeni 3d
- zwiększona manewrowość oraz szybkość reakcji narciarza dzięki ogólnej mniejszej wadze
3D GLASS:
Technologiczne rozwiązanie firmy Volkl, które jeszcze bardziej poprawia parametry narty oraz stabilność nawet w ekstremalnych warunkach.
Technologia 3D.Glass polega na warstwie laminatu z włókna szklanego zawartej w rdzeniu, która ułożona jest w formie trójwymiarowej ramy w obszarze wiązania. Skutkuje to polepszeniem przyczepności na krawędziach narty oraz poprawionym zachowaniem podczas odbijania się nart od stoku podczas skrętów, w porównaniu z klasycznymi budowami nart z włókna szklanego.
GŁÓWNE ZALETY:
- Poprawione zachowanie, jeśli chodzi o odbijanie się nart podczas skrętów
- Narta staje się zauważalnie żywsza i zwinna
- Zwiększone przeniesienie energii na krawędziach narty
- Znacząco zwiększona przyczepność na krawędziach narty, szczególnie podczas jazdy na oblodzonych zjazdach
POZOSTAŁE TECHNOLOGIE:
FULL SENSOR WOODCORE:
W budowie rdzenia Full Sensor Woodcore zastosowano twardsze drewno w strefie wiązania, jednak w przeciwieństwie do rdzenia Speedwall Woodcore, pod śrubami a także w strefach zewnętrznych znajduje się drewno lżejsze. Nadaje to nartom bardzo sportowy i żywy charakter – idealny dla młodzieży i freerider-ów.
POWERED BY STEEL: Rdzeń wzmocniony stalą
Warstwa stali umieszczona w rdzeniu zapewnia zwiększoną trwałość narty, sztywność oraz szybszą prędkość zjazdu.
FULL SIDEWALL: Boki na całej długości narty
Boki nart zostały wykonane z takiego samego materiału, z którego robi się ślizgi. Powoduje to znaczne polepszenie bezpośredniego przeniesienia energii.
BASE P-TEX 2100:
Ślizg P-Tex 2100 jest spiekany, zawierający wysoką ilość molekuł polietylenu oraz odznaczający się wysoką gęstością. Taki materiał cechuje się wysokimi właściwościami ślizgowymi oraz wysoką trwałością.