NARTY VOLKL DEACON 80 2020 – LOWRIDE XL 13 FR GW
Jeśli nie chcesz kompromisów przy wybieraniu odpowiedniego rodzaju stoku do posiadanych nart, jeśli chcesz wykorzystać w pełni swoje umiejętności narciarskie bez względu na warunki śniegowe, narty Volkl Deacon 80 z XTD Tip & Tail Rocker`em są dla Ciebie. Z konstrukcją 3D.Ridge i 3D.Glass narty te wprowadzają koncepcję Volkl`a 3 radius – podnosi ona osiągi i wydajność carvingu w inny wymiar. Nowe wiązania LowRide XL kompatybilne z GripWalk oferują ekstra niską wysokość stania dla perfekcyjnego czucia nart oraz przeniesienia energii z buta do nart.
SPECYFIKACJA:
WIĄZANIE: LowRide XL 13 FR Demo Gw
ROCKER: XTD Tip & Tail Rocker
RDZEŃ: 3 D Full SensorWoodCore
ŚLIZG: P-Tex 2100
TECHNOLOGIE/CECHY: IPT Lowride XL, 3D.Glass, 3 Radius Sidecut, 3D.Ridge, Powered by Steel, Full Sidewall, Glass Frame, Base P-Tex 2100
CECHY:
TYP NART: All mountain
PŁEĆ: mężczyzna/unisex
SZEROKOŚĆ POD BUTEM: 80 mm
(stopniowanie od 1 do 10)
OSIĄGI NA TWARDYM ŚNIEGU: 5
OSIĄGI W TRUDNYCH WARUNKACH: 10
DYNAMIKA DŁUGICH SKRĘTÓW: 8
MOBILNOŚĆ KRÓTKICH SKRĘTÓW: 8
ŁATWOŚĆ OBSŁUGI: 7
POZIOM ZAAWANSOWANIA NARCIARZA: 8
ROZMIARY/PROMIEŃ SKRĘTU/TALIOWANIE:
DŁUGOŚĆ NARTY | PROMIEŃ SKRĘTU | TALIOWANIE |
162 | 13.9 | 128_80_111 |
167 | 14.8 | 128_80_111 |
172 | 15.8 | 128_80_111 |
177 | 16,9 | 128_80_111 |
182 | 17.9 | 128_80_111 |
DOŁĄCZONE WIĄZANIE: LOWRIDE XL 13 FR Demo GW
- DIN: 4.0 -13.0
- Zaprojektowane specjalnie pod szersze narty: o 10 mm wysokość zwiększa zwinność i trzymanie krawędzi
- Oddzielne przód i tył pozwalają na swobodne ugięcie i bardziej płynny flex środka narty
- Zmniejszony wysiłek przy ugięciu narty
- Szybsza zmiana krawędzi
- Większa zwinność w krótkich skrętach
- Przeznaczenie: twardy i mieszany śnieg
KLUCZOWE TECHNOLOGIE/WŁAŚCIWOŚCI:
3D GLASS:
Technologiczne rozwiązanie firmy Volkl, które jeszcze bardziej poprawia parametry narty oraz stabilność nawet w ekstremalnych warunkach.
Technologia 3D.Glass polega na warstwie laminatu z włókna szklanego zawartej w rdzeniu, która ułożona jest w formie trójwymiarowej ramy w obszarze wiązania. Skutkuje to polepszeniem przyczepności na krawędziach narty oraz poprawionym zachowaniem podczas odbijania się nart od stoku podczas skrętów, w porównaniu z klasycznymi budowami nart z włókna szklanego.
GŁÓWNE ZALETY:
- Poprawione zachowanie, jeśli chodzi o odbijanie się nart podczas skrętów
- Narta staje się zauważalnie żywsza i zwinna
- Zwiększone przeniesienie energii na krawędziach narty
- Znacząco zwiększona przyczepność na krawędziach narty, szczególnie podczas jazdy na oblodzonych zjazdach
3 RADIUS SIDECUT:
POZOSTAŁE TECHNOLOGIE/WŁAŚCIWOŚCI:
3D.RIDGE:
Grzbiet centralnego, drewnianego rdzenia z ultra cienkimi „skrzydłami” dla znaczącej redukcji wagi i utrzymania stabilności w kluczowych miejscach narty.
Technologia Volkl`a 3D.Ridge – to prawdopodobnie najbardziej ekstremalna i efektywna technika konstrukcji nart, jaka istnieje. Stała się symbolem firmy Volkl, jeśli chodzi o ultralekkie konststrukcje. Polega ona na podniesionym grzbiecie w centralnej części narty, który ostro wyrównuje się do krawędzi narty, zarówno z tyłu jak i z przodu wiązania. Takie rozwiązanie redukuje do minimum masę inercjalną (bezwładność) dookoła punktu podparcia oraz znacznie poprawia zwinność narty. Dodatkowo centralny grzbiet pozwoli na precyzyjne rozłożenie sztywności narty co prowadzi do szczególnie harmonijnego flexu narty. Pomimo znacznemu obniżeniu wagi narty 3D.Ridge sprawia, że nie ma kompromisów w wytrzymałości i elastyczności narty.
POWERED BY STEEL: Rdzeń wzmocniony stalą
Warstwa stali umieszczona w rdzeniu zapewnia zwiększoną trwałość narty, sztywność oraz szybszą prędkość zjazdu.
FULL SIDEWALL: Boki na całej długości narty
Boki nart zostały wykonane z takiego samego materiału, z którego robi się ślizgi. Powoduje to znaczne polepszenie bezpośredniego przeniesienia energii.
BASE P-TEX 2100:
Ślizg P-Tex 2100 jest spiekany, zawierający wysoką ilość molekuł polietylenu oraz odznaczający się wysoką gęstością. Taki materiał cechuje się wysokimi właściwościami ślizgowymi oraz wysoką trwałością.